E-mail

miercuri, 10 august 2016

Cum ar zâmbi zeița ploii - Marius Robu


Cum te-aș iubi nici nu visezi,
De te-aș iubi cum te iubesc,
Dar nici nu îți mărturisesc
Și nici nu ai cum să mă crezi.
.
Cum te-aș iubi nici nu gândești,
Nu sunt doar într-un fel, dar nu-s
Plecat cu pluta și nici dus;
Rămân doar unde mă oprești.
.
Cum te-aș iubi nici nu respiri,
Se-aude ploaia la fereastră,
Dorm ostenite flori în glastră
Ca ochii tăi. De ce te miri?
.
Cum te-aș iubi, nu fi mirată,
Oricât ar sta pe-acoperiș
Ori pe la geamuri, pe furiș,
Nici ploaia nu va ști îndată.
.
Cum ne-am iubi nu știm nici noi,
Cât nu trăim alăturat,
Ci unu-n altul semănat,
Ca un grăunte de trifoi.
.
Te rog să ne rugăm frumos
Primăvăraticelor ploi
Să răsărim cu patru foi
În firul nostru norocos,
.
Din alb și roșu împletit.
Artemis te-aș numi îndată
Și-n pieptul tău matern, ca tată
Eu ți l-aș prinde fericit.
.
Și-atunci și ploaia ne-ar zâmbi
Când ne-ar vedea cum ne-am iubi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare